Verzenden
Er zijn 2 opties welke achter het artikel van je bestelling vermeld kan staan.
Optie 1: Bestelt U voor 16:00 uur dan wordt het pakket de volgende dag geleverd. Zaterdag voor 14:00 uur bestelt is maandag geleverd en zondag bestellen is dinsdag ontvangen. Dit artikel wordt gelijk verstuurd.
Bestellingen die wij ontvangen op zaterdag en zondag zullen maandag verstuurd worden. Dit omdat wij werken met TNT post en deze verwerkt geen pakketten in het weekend.
Optie 2: er staat achter het artikel : tussen 1 á 2 werkdagen levering thuis en/of reservering winkel
De meeste van deze artikelen hebben wij wel in de winkel op voorraad maar onze extra voorraad ligt in een extern warehouse.
Door de snelheid van verkoop, kan het wezen dat je maat niet in de winkel is en moeten wij deze eerst daar vandaan laten komen en dan doorsturen. Zodoende rekenen wij 1 tot 2 werkdagen voor het verzenden.
Mocht je in de winkel gericht willen komen passen dan kun je gewoon de artikelen aanklikken & bestellen Dan zorgen wij dat de artikelen voor je klaar liggen in de winkel en kun je deze komen passen.
Bevestiging
Zodra je bestelling hebt geplaatst zul je een bevestiging ontvangen in je mailbox.
Niets ontvangen? Kijk even in de spambox of je mailbox ongewenst, vaak beland de mail daarin. Heb je ook daar niks ontvangen bel ons in onze fysieke winkel op 0513-646100 en we zoeken het gelijk voor je uit.
Verzendkosten
De verzendkosten voor bestellingen onder de € 60,00 zijn € 4,95 per pakket. Dit is alleen voor bestellingen binnen Nederland.
Voor bestellingen boven de € 60,00 zullen wij geen verzendkosten berekenen. Ook dit geldt alleen voor bestellingen binnen Nederland.
Bij het plaatsen van een bestelling kun je de kosten van verzending gelijk zien in het betalingsscherm.
Het pakket wordt met Postnl verstuurd. Zodra wij het pakket klaar hebben ontvang je een mail met de daarin de track en trace code. Hiermee kun je de levering volgen op de site Postnl.nl
Verkeerd adres opgegeven:
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Vertraging
Heel soms zit er een foutje in het voorraad systeem of is het artikel net in de winkel verkocht en is het dus niet op voorraad. Wij zullen je dan gelijk proberen te bellen en/of mailen en zullen samen met jouw bespreken wat je wilt.
Je kunt dan eventueel de bestelling annuleren of als we het artikel kunnen bestellen 2 dagen vertraging accepteren.
Reserveren
Je kunt ervoor kiezen om de bestelling in de fysieke winkel van Z.E.I. Positiekleding op te halen of te reserveren en dan deze te komen passen.
Openingstijden en route staan onder aan de pagina.
Je plaatst een bestelling en kiest voor de optie vooruit betalen en meld bij de bijzonderheden dat je het pakket in de fysieke winkel komt ophalen en/of passen.
Graag horen we van je wanneer je wilt langskomen. Als wij geen datum doorkrijgen dan reserveren wij je bestelling 2 dagen
Retourneren
Mocht je niet tevreden zijn over de ontvangen bestelling dan kun je de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Voor bestelling binnen Nederland geldt dat U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Let op: Indien je "gratis verzending" hebt gekregen omdat je bestelling boven de €60,00 was en de door jou gehouden artikelen een waarde hebben van minder dan € 60,00 euro, dan worden de verzendkosten ingehouden op het bedrag wat je uitgekeerd zult krijgen.
LET OP: Besteld U vanuit het Buitenland, dan hanteren wij het volgende.
Retour sturen is alleen mogelijk als de producten niet gedragen en/of gewassen zijn en in originele staat zijn met de originele kaartjes eraan.
Panty's en lingerie kunnen niet retour gestuurd worden i.v.m. de hygiëne.
Bij speciale acties waarbij je minder betaald bij het afnemen van meerdere producten en/of geen verzendkosten betaald bij een bepaald totaal bedrag, zal na retourneren van 1 of meerdere producten gekeken worden of je bestelling nog voldoet aan de voorwaarde van de berekende kortingen en/of het niet betalen van verzendkosten.
Zo niet dan zal de kortingen waar je niet meer voor in aanmerking komt en/of het niet betalen van verzendkosten verrekend worden met de terugbetalingen.
Stuur ons even een e-mail en meldt hierin je naam, het ordernummer en het artikel welke je retour wilt sturen. Deze gegevens staan op de factuur die je hebt ontvangen bij je bestelling. Het zou fijn zijn als je de reden ook doorgeeft, dat is voor ons erg belangrijk om de webwinkel te optimaliseren. Dit is natuurlijk niet verplicht.
De kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen binnen Nederland circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via [email protected] en wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Je kunt het pakket verzenden naar:
Z.E.I. Lifestyle
Wettertoer 9
8442 PC Heerenveen
0513-646100
Na ontvangst en goedkeuring van de goederen, zullen wij binnen 3 werkdagen het aankoopbedrag op je rekening terugstorten.
Als de goederen niet goedgekeurd worden zullen wij contact met je opnemen om de problemen met te bespreken en naar een oplossing zoeken.
Je kunt natuurlijk ook de artikelen ruilen en/of retourneren in de fysieke winkel van Z.E.I. Lifestyle.
Neem de factuur mee en we lossen het in de winkel gelijk op.
Mocht je het artikel willen omruilen voor een andere maat dan kun je gewoon weer een nieuwe bestelling plaatsen. De nieuwe bestelling zal dan ook een nieuw ordernummer krijgen.
Klachten
Mocht je een klacht hebben omtrent een ontvangen product dan kun je ons hierover bellen en/of mailen. We zullen proberen U te bereiken op het tijdstip wat U wilt en dan zullen we samen naar een oplossing zoeken. Natuurlijk kun je ook met de klacht bij ons in de winkel terecht.
Ons adres is
Z.E.I. Lifestyle
Wettertoer 9
8442 PC Heerenveen
0513-646100
[email protected]
KVK:01107796 BTWnr: NL102204755B01
Wil je meer informatie bel of app op 0513646100 / 0652083538
Onze normale openingstijden van de winkel in Heerenveen zijn:
Maandag | Gesloten |
Dinsdag | 10:00 uur tot 17:30 uur |
Woensdag | 10:00 uur tot 17:30 uur |
Donderdag |
10:00 uur tot 21:00 uur pauze van 18 tot 19 uur |
Vrijdag | 10:00 uur tot 18:00 uur |
Zaterdag | 10:00 uur tot 17:00 uur |
Zondag |
Laatste zondag van de maand Koopzondag |
Maandagmiddag en |
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Route naar Z.E.I. Lifestyle in Heerenveen